lördag 12 maj 2007

Underbara fritid

Äntligen en ledig eftermiddag!
Jag ska koppla va ungefär till kl 16.00 då jag ska börja läsa inför mitt nästnästa seminarium (ja det är hektiskt och sjukt mycket att läsa).

Imorgon kommer min vän Hanna & co hem från USA. Ska bli helt otroligt kul att träffa henne och höra om allt som hänt i det stora överviktiga landet i väst.
Jag hoppas jag får lite amrikanskt godis, det bad jag om. Eller en ny I love NY tröja, eftersom den min bror köpte med sig till mig i somras var en juniorsize small.
Det är inte bara hemvändarnas dag imorgon, eurovisionsschlagerfestivalen (skrev jag verkligen rätt?) går av stapeln.
Efter jobbet ska jag bänka mig med vänner. Jag lär somna av tristess, precis som föregående år, och det dess för innan. Menmen, heja Sverige friskt humör!