fredag 4 maj 2007

Hur var det med självdisciplinen?

Seneftermiddag och jag tragglar fortfarande med hemtentan, inte mycket kvar nu.
Som jag skrev tidigare hade jag planerat att vara klar redan förra fredagen, med odisciplinerad och lat som jag är har jag skjutit på deadline en hel vecka. Bravo, inlämningsdag imorgon.

Har begett mig till föräldrarna för att få lite mer rymd. Att sitta i min 20-kvadratare är ingen höjdare, man känner sig instängd och hittar massa viktiga saker att göra som jag aldrig skulle lyfta ett finger för om det var en vanligt kväll. Diska, vattna blommor, damma bokhyllan eller omstrukturera garderoben, ja ni är inte iq-befriade.
Om jag ska fortsätta på ämnet rummet så ringde jag idag och sa att jag ville säga upp det till första juli. Någon lycklig student kommer få ett toppenrum i en mysig korridor på Flamman!